Het hoofd

Business model

Wat is uw visie, uw missie, uw strategie, uw doel, uw doelgroep? Heeft u goed zicht op waarom en hoe u uw doelen wilt bereiken, welke doelen dit zijn en welke producten en diensten bij welke doelgroepen dat betreft? Wat is uw groeistrategie? Wat is de behoefte van uw klant? Weet u hoe u uw klanten beter in staat stelt hun doelen te bereiken en waarom?

Business model diagnose

Business model diagnose helpt de volgende vragen te beantwoorden. Wat doe je, wat heb je nodig, wat maakt je sterk, wat moet morgen beter? Modelletjes invullen kan iedereen, maar jezelf ertoe zetten en volledig onafhankelijk je bedrijf langs de meetlat leggen, dat is wat anders. Een doorgewinterde expert stelt de moeilijke vragen en kan met een birds-eye view helpen de juiste prioriteiten te stellen. Gericht op Founders/Managing Directors, die hun bedrijf weer eens met een savvy en kritische expert onder de loep willen nemen. Vervolgsessies voor de uitwerking van een groeistrategie en stappenplan is mogelijk.

Groeistrategie

Salesguide groeistrategie in een dag biedt u binnen 1 dag inzicht in uw belangrijkste afzetmarkten, inzicht in uw groeipotentieel en concrete leads om uw ambities waar te maken.
Door uw klantdata te combineren met onze marktdata geven we u inzicht in welke markten u actief bent, waar u het meest winstgevend bent en welke markten voor u het meeste groeipotentieel hebben.

 

Integrale aanpak van sales

businessmodel, strategisch advies, groeistrategie

 

Maak een afspraak

1. Intake

In een vrijblijvend kennismakingsgesprek met een consultant wordt bepaald wat Salesguide eventueel voor uw bedrijf zou kunnen betekenen.

2. Salesgids

De daadwerkelijke vraag van de onderneming in kwestie wordt achterhaald. De vraag kan strategisch, operationeel of faciliterend van aard zijn. Dit wordt aan de hand van de Salesguide gedaan.

3. Een nieuw business model

Na de sparringsessie krijgt u strategisch advies, een groeistrategie en een nieuw businessmodel.

Back to Top